ברק יצחקי - מכיוון שהרשימה ארוכה נעלה אותה - 11.9.2021 · ברק יצחקי, שחקן העבר וראש מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב כיום, עבר במהלך סוף השבוע תאונת דרכים.

2 päivää sitten · ברק יצחקי: זה זמני, עובדים על זה. 11.9.2021 · ברק יצחקי, שחקן העבר וראש מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב כיום, עבר במהלך סוף השבוע תאונת דרכים. 26.9.2021 · מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: 27.10.2021 · ברק יצחקי יכניס רוח חדשה ואנרגיות טובות, אמרו בקבוצה אחרי אימון הבכורה של יצחקי, אם הוחלט על הצעד הזה של עזיבת ואן לוון, כנראה שלא היתה ברירה אחרת.

תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. תמונות ארי×
תמונות ארי×" | תמונות ארי×" לסלון from www.picshare.co.il
2 päivää sitten · ברק יצחקי: תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. זו סיטואציה לא נורמלית, אנחנו מחפשים אחר מאמן חדש אחרי השבוע הסוער, מכבי תא מתכוננת לקש. ברק יצחקי מציאות חדשה במכבי תא: 2 päivää sitten · ברק יצחקי: הסגל פה שווה הרבה יותר מאשר המקום בו אנחנו נמצאים מאמנה הזמני של מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה: 11.9.2021 · ברק יצחקי, שחקן העבר וראש מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב כיום, עבר במהלך סוף השבוע תאונת דרכים. זה זמני, עובדים על זה.

זה זמני, עובדים על זה.

26.10.2021 · על פי הודעת המועדון, ברק יצחקי יכנס לתפקיד המאמן הזמני. תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. 2 päivää sitten · ברק יצחקי: המינוי שלי זמני, הפרידה מפטריק? בזמן שהצהובים מחפשים מאמן חדש, ברק יצחקי העביר היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו בתור המאמן הזמני של הצהובים. 2 päivää sitten · ברק יצחקי (חגי מיכאלי) אחרי הזעזוע שעברה השבוע עם פיטוריו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב, עם ברק יצחקי על הקווים, תנסה לשפר עמדות ולצאת מתחתית הטבלה אליה הגיעה אחרי שבעה מחזורים, כאשר היא תתארח ביום שבת אצל עירוני קריית. 26.9.2021 · מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: רצינו למנף את הזכייה בגביע הטוטו למשחק היום. 11.9.2021 · ברק יצחקי, שחקן העבר וראש מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב כיום, עבר במהלך סוף השבוע תאונת דרכים. 2 päivää sitten · ברק יצחקי: צריך להודות, זה לא היה משחק טוב, הוא לא זרם, לא ייצרנו מצבים, אבל גם לא. סיטואציה לא נורמלית המנהל המקצועי של מכבי תא יאמן את הקבוצה מול עירוני קש (שבת, 17:30) ועד שיוחתם מאמן חדש: 2 päivää sitten · ברק יצחקי מתכונן לבכורה על הקווים:

זו סיטואציה לא נורמלית, אנחנו מחפשים אחר מאמן חדש אחרי השבוע הסוער, מכבי תא מתכוננת לקש. סיטואציה לא נורמלית המנהל המקצועי של מכבי תא יאמן את הקבוצה מול עירוני קש (שבת, 17:30) ועד שיוחתם מאמן חדש: 26.10.2021 · על פי הודעת המועדון, ברק יצחקי יכנס לתפקיד המאמן הזמני. בזמן שהצהובים מחפשים מאמן חדש, ברק יצחקי העביר היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו בתור המאמן הזמני של הצהובים. 2 päivää sitten · ברק יצחקי:

2 päivää sitten · ברק יצחקי: עומר אצילי: ×'ן ×'כור לו ולאשתו
עומר אצילי: ×'ן ×'כור לו ולאשתו from sport1images.maariv.co.il
2 päivää sitten · ברק יצחקי (חגי מיכאלי) אחרי הזעזוע שעברה השבוע עם פיטוריו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב, עם ברק יצחקי על הקווים, תנסה לשפר עמדות ולצאת מתחתית הטבלה אליה הגיעה אחרי שבעה מחזורים, כאשר היא תתארח ביום שבת אצל עירוני קריית. 2 päivää sitten · ברק יצחקי: 11.9.2021 · ברק יצחקי, שחקן העבר וראש מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב כיום, עבר במהלך סוף השבוע תאונת דרכים. 26.10.2021 · על פי הודעת המועדון, ברק יצחקי יכנס לתפקיד המאמן הזמני. צריך להודות, זה לא היה משחק טוב, הוא לא זרם, לא ייצרנו מצבים, אבל גם לא. 2 päivää sitten · ברק יצחקי: רצינו למנף את הזכייה בגביע הטוטו למשחק היום. מהמועדון הצהוב נמסר כי הוא עבר טיפול רפואי בביהח בילינסון עקב פגיעה במרפק.

תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת.

26.9.2021 · מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. 2 päivää sitten · ברק יצחקי מתכונן לבכורה על הקווים: 2 päivää sitten · ברק יצחקי (חגי מיכאלי) אחרי הזעזוע שעברה השבוע עם פיטוריו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב, עם ברק יצחקי על הקווים, תנסה לשפר עמדות ולצאת מתחתית הטבלה אליה הגיעה אחרי שבעה מחזורים, כאשר היא תתארח ביום שבת אצל עירוני קריית. זו סיטואציה לא נורמלית, אנחנו מחפשים אחר מאמן חדש אחרי השבוע הסוער, מכבי תא מתכוננת לקש. בזמן שהצהובים מחפשים מאמן חדש, ברק יצחקי העביר היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו בתור המאמן הזמני של הצהובים. ברק יצחקי מציאות חדשה במכבי תא: המינוי שלי זמני, הפרידה מפטריק? רצינו למנף את הזכייה בגביע הטוטו למשחק היום. 27.10.2021 · ברק יצחקי יכניס רוח חדשה ואנרגיות טובות, אמרו בקבוצה אחרי אימון הבכורה של יצחקי, אם הוחלט על הצעד הזה של עזיבת ואן לוון, כנראה שלא היתה ברירה אחרת. צריך להודות, זה לא היה משחק טוב, הוא לא זרם, לא ייצרנו מצבים, אבל גם לא. 2 päivää sitten · ברק יצחקי: זה זמני, עובדים על זה.

סיטואציה לא נורמלית המנהל המקצועי של מכבי תא יאמן את הקבוצה מול עירוני קש (שבת, 17:30) ועד שיוחתם מאמן חדש: 2 päivää sitten · ברק יצחקי: 2 päivää sitten · ברק יצחקי: הסגל פה שווה הרבה יותר מאשר המקום בו אנחנו נמצאים מאמנה הזמני של מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה: 2 päivää sitten · ברק יצחקי מתכונן לבכורה על הקווים:

הסגל פה שווה הרבה יותר מאשר המקום בו אנחנו נמצאים מאמנה הזמני של מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה: מכיוון ש×
מכיוון ש×"רשימ×" ארוכ×" נעל×" אות×" from lookaside.fbsbx.com
סיטואציה לא נורמלית המנהל המקצועי של מכבי תא יאמן את הקבוצה מול עירוני קש (שבת, 17:30) ועד שיוחתם מאמן חדש: 2 päivää sitten · ברק יצחקי מתכונן לבכורה על הקווים: המינוי שלי זמני, הפרידה מפטריק? תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. 26.9.2021 · מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: 2 päivää sitten · ברק יצחקי: 2 päivää sitten · ברק יצחקי: זה זמני, עובדים על זה.

26.10.2021 · על פי הודעת המועדון, ברק יצחקי יכנס לתפקיד המאמן הזמני.

סיטואציה לא נורמלית המנהל המקצועי של מכבי תא יאמן את הקבוצה מול עירוני קש (שבת, 17:30) ועד שיוחתם מאמן חדש: 26.9.2021 · מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. הסגל פה שווה הרבה יותר מאשר המקום בו אנחנו נמצאים מאמנה הזמני של מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה: 2 päivää sitten · ברק יצחקי: המינוי שלי זמני, הפרידה מפטריק? 11.9.2021 · ברק יצחקי, שחקן העבר וראש מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב כיום, עבר במהלך סוף השבוע תאונת דרכים. מהמועדון הצהוב נמסר כי הוא עבר טיפול רפואי בביהח בילינסון עקב פגיעה במרפק. בזמן שהצהובים מחפשים מאמן חדש, ברק יצחקי העביר היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו בתור המאמן הזמני של הצהובים. 27.10.2021 · ברק יצחקי יכניס רוח חדשה ואנרגיות טובות, אמרו בקבוצה אחרי אימון הבכורה של יצחקי, אם הוחלט על הצעד הזה של עזיבת ואן לוון, כנראה שלא היתה ברירה אחרת. רצינו למנף את הזכייה בגביע הטוטו למשחק היום. זו סיטואציה לא נורמלית, אנחנו מחפשים אחר מאמן חדש אחרי השבוע הסוער, מכבי תא מתכוננת לקש. 26.10.2021 · על פי הודעת המועדון, ברק יצחקי יכנס לתפקיד המאמן הזמני.

ברק יצחקי - מכיוון ש×"רשימ×" ארוכ×" נעל×" אות×" - 11.9.2021 · ברק יצחקי, שחקן העבר וראש מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב כיום, עבר במהלך סוף השבוע תאונת דרכים.. 2 päivää sitten · ברק יצחקי: זו סיטואציה לא נורמלית, אנחנו מחפשים אחר מאמן חדש אחרי השבוע הסוער, מכבי תא מתכוננת לקש. תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. 2 päivää sitten · ברק יצחקי (חגי מיכאלי) אחרי הזעזוע שעברה השבוע עם פיטוריו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב, עם ברק יצחקי על הקווים, תנסה לשפר עמדות ולצאת מתחתית הטבלה אליה הגיעה אחרי שבעה מחזורים, כאשר היא תתארח ביום שבת אצל עירוני קריית. ברק יצחקי מציאות חדשה במכבי תא: